måndag, oktober 01, 2007

The Liptones + praktik


var en mycket lyckad helg måste jag säga! mys med sambon i fredags och partaj med anna i lördags! var först och firade min kusin denise som fyllde 20, sen var det dags för förfest och sen husarn! först ut på scen var los fastidios (hur det nu stavas) och sen liptones! shit vad vi dansa =) har nog aldrig dansat så mkt (brukar inte va den som ska dansa när jag e ute) hade riktigt kul! som alltid med min anna =) sen bar det av en sväng till slugpit.. billig öl och en del trummande *ler*


hemma igår.. bara trött.. kolla film.. syster var här och ja hjälpte henne att färga ögonbrynen.. försökte lägga mig i tid, svårt att somna som alltid när man ska upp tidigt och vara pigg..


klockan ringde 06.00.. härligt! haft min första praktikdag.. gick bra! skönt..

hepp.. plugga lite så man kan koppla av..

Inga kommentarer: