lördag, oktober 06, 2007

sentimental..

sitter här och blir lite sentimental såhär på morgonkvisten.. tänker på vad tråkigt det är egentligen att alla har blivit så vuxna och har sitt.. var bättre på gymnasiet, då visste man att man träffade sina vänner varje dag (om någon inte var sjuk då förstås).. nu måste man ju nästan planera flera dar i förväg för att träffas.. och alla flyttar iväg (visst jag har vart utomlands i ett halvår och flyttat från hjo till skövde men ändå) Anna till Borås (fast hon kommer till skövde ofta som tur är!), Frida till Lund, Hanna till Halmstad, Johanna till Jönköping, Sandra utomlands, Eva&Maria upp till Sälen, Erica till Stockholm osv.. som tur är är ju iaf Mary & Marie kvar i Hjo.. men det är ändå 3 mil emellan så det blir inte av att man träffas så oplanerat ändå.. lite tråkigt.. men men.. vi försöker träffas så ofta som möjligt ändå!

som sagt, Johanna var här och drack lite te igår.. var trevligt! sen var det mys med sambon.. kolla på Shrek 3 och jag var allmänt trött efter min första praktikvecka, som förövrigt känts skitbra!


Nu ska jag plugga lite, städa, sen göra mig iordning för en festkväll med några av mina klasskompisar! + johanna och några av hennes jkp polare.. sittning + fest på kåren. blir nog kul hoppas jag!

Inga kommentarer: