tisdag, oktober 23, 2007

Vuxenpoäng

var på ONOFF idag och köpte ett nytt strykjärn. hur kul är det att lägga pengar på? inte så, men funkar inte det andra så.. kan ju inte gå omkring och va skrynklig heller =)

annars har det faktiskt varit en riktigt händelsefattig tisdag.. var med på ett möte efter praktiken så ja kom hem rätt sent.. tvungen att springa in på konsum och köpa ett nytt limstift (lyckats göra slut på 2 limstift på två dar..). hade tänkt att träna men jag hann inte hem till passet ja skulle gå på eftersom jag var tvungen att köpa ett nytt strykjärn. men jag har faktiskt lite träningsverk efter passet igår, så det är bäst att låta musklerna vila lite =)

sitter i soffan och är allmänt trött.. håller på och kämpar med mitt evighetsprojekt - resealbum/scrapbook (därav limkonsumtionen)

ska in och träffa min grupp imorrn.. förhoppningsvis göra klart det mesta på vårt grupparbete, sen tänkte jag åka till Hjo och hälsa på familjen, var ett tag sen nu.. hälsa på Hem&Hobby oxå =)

och nästa vecka, då har jag lov!! om man inte räknar med den muntliga redovisningen på fredagen.. usch!

Inga kommentarer: