onsdag, oktober 10, 2007

Mätt

precis kommit hem från johanna (götesson).. var där och kollade nya lyan och drack kaffe.. och åt fruktsallad med nån hallonsås.. mm.. och äppelkaka.. mm.. =) så där var mitt träningspass tillintegjort.. hehe.. och hon var snäll och skjutsade hem mig, så nu måste jag GÅ och hämta min cykel imorrn.. typiskt.. (fast hon bor nära skolan så det gör inget egentligen)

tränade faktiskt hemma idag.. de ni! fick en yogamatta av en tidning och tänkte hey, den måste jag utnyttja! så jag laddade hem blossoms yoga video och körde ett 90min pass. jobbigt var det och svettig blev jag!

har vart ledig idag egentligen men har suttit i skolan en stund med en klasskompis och skrivit klart vårt pararbete.. ska inte in förrän på fredag egentligen men det är skönt att det är klart. ska snart sätta igång med det sista arbetet för kursen, ett grupparbete som jag tror kommer bli jätte jobbigt.. usch usch..

och imorrn får jag sova så länge jag vill!! eller nästan iaf.. börjar 13.15.. nu ska jag göra nått vettigare (typ kolla på tv)

Inga kommentarer: