torsdag, oktober 11, 2007

Höstmys?

nått konstigt har hänt.. jag är en riktigt sommartjej, älskar allt som har med sol och bad att göra och verkligen hatar höst och vinter.. blött och kallt, blåsigt, regningt och för att inte tala om snö!! men nu kommer det smygande.. jag kanske gillar det ändå.. satt och väntade på bussen förrut, det regnade och blåste och jag riktigt kröp ner i halsduken och huttrade lite.. men på nått sätt kändes det mysigt.. tror jag börjar gilla hösten.. det börjar bli mörkt och man kan börja tända lite ljus, ta på sig tjocka mysiga tröjor, halsdukar, mössor osv.. och jag toklängtar till jul!! helt sjukt! vill ha snö, vill julpynta, äta mammas julmat, dricka glögg (åh gud vad jag vill ha glögg!) allt!! kan ha nått med att göra att jag inte fick nån riktigt jul sist..var liksom ingen riktigt julstämning att dricka öl i bikini på en strand på Thailand precis.. (men jag klagar inte)


var i stan förrut och var tvungen att köpa mig ett par nya mysiga tofflor.. 129kr på HM, som hittat! =)


nu ska jag dricka lite kaffe och sen ska jag koka soppa! (hur höstigt är inte det?)

Inga kommentarer: