söndag, november 25, 2007

Fullt upp

vart en hektiskt helg.. började i fredags.. var ledig från skolan och hade planerat att plugga, städa, tvätta å allt sånt kul, men blev erbjuden att jobba så det tackade jag ja till istället. stressade hem och duscha och gjorde mig iordning, anna kom å hämtade mig och vi åkte till kalle. drack vin å hade trevligt, mkt folk kom å det var trevligt! gick sedan vidare till depå, ska börja ha rockkvällar där (me like!) blisterhead spela å det var bra! var nått annat band innan men det kollade vi inte på. kul kväll med massa folk man kände å bra musik! mkt lyckat.

var dock inte lika glad när ja skulle jobba 10.00 dan efter.. men det gick bra. jag å sambon åkte sedan för att vara hundvakt.. jocka kom å hämtade oss och vi åkte ut till maria och mårten på kvällen.. trevligt! åt tacos å spela spel.. sov i tibro inatt pga hund.

vart sjukt trött idag.. känner att jag har lite ont i halsen igen.. fan! om man sluta penicillinkuren i torsdags kan man väl inte bli sjuk igen heller!! har jag INTE tid med! har tvättat, städat pyttelite, var över hos malin en sväng å nu ska jag ta tag i mitt pluggande. kulkul..

Inga kommentarer: