måndag, november 05, 2007

storhandlat!

har bil nu! eller calles pappa har fått ny tjänstebil så då får vi ha hans andra bil.. såååååå gött!! passat på att handla massa.. och så skönt nu när man ska till praktiken och slippa ta bussen.. får sova typ en halvtimme längre.. det är rätt mkt på morgonen faktiskt!

har vart en lugn och skön helg.. hade velat gjorde lite roligare saker, men tyvärr tillät inte ekonomin det.. men men.. var hos mina föräldrar i lördags.. christer, eva och mormor var där på middag.. åt älgstek.. mmmmmmm.. mumma!

jaaa.. det var väl så kul min helg var.
och idag har jag vart på praktik.. var studiedag så det var lungt och skönt utan barnen =) sen har jag lagat lasagne.. och tränat. nu ska vi nog kolla på tv.. jag ska måla naglarna och sen hoppa i säng.. om en stund..

Inga kommentarer: