fredag, november 02, 2007

Idol

brukar faktiskt inte kolla på idol, men kolla lite ikväll och sen har jag suttit och kollat lite klipp på internet och jag säger bara Ge mig Amandas röst!! fan vilken grym tjej. hoppas hon tar hem hela skiten.. speciellt efter att ja upptäckt att hon framförde en av mina favorlitlåtar i ett tidigare program (melanie safkas - look what they've done to my song) tänk om man kunde sjunga sådär bra.. kan man träna upp sångrösten? nu sjunger jag ju inte så vackert men gärna efter ett par öl, men när jag var yngre sjöng jag ju i kör och blev tillochmed hjos lucia, där man fick göra "sångprov" borde väl haft nån sångröst?? (är ganska tveksam men..)

jaja.. har haft min redovisning idag och det gick bra, skönt! såå.. då var den kursen slut.. börjar snart med ideologi och värdegrund.. intressant intressant..

har inte gjort så mkt annat idag.. städat lite, fortsätter med mitt heroes maraton.. hehe.. sambon är inte hemma "Jag går nog till Jocke ikväll, han har ju köpt Playstation3" =) så jag har ätit lite chips, fixat naglarna..

nej, back too heroes..

Inga kommentarer: