torsdag, november 15, 2007

lektionsplanering

ska ha lektion på måndag.. om adjektiv.. sitter här och försöker planera lite.. nån som har nått tips på rolig aktivitet som kan få 10-åringar intresserade??

annars mår jag bättre idag (halsfluss).. pencellinet verkar nog.. var i skolan en sväng i går.. sen hem å vila, hämta calle på jobbet... hämta fia vid tåget vid elva tiden.. (ska va här över helgen) sen prata lite snabbt å sen hopp ner i säng!

ledig idag.. skjutsat calle å fia till tibro.. ska väl hämta dom sen.. hade tänkt att utnyttja tiden till att plugga riktigt mkt så jag får det gjort.. jag ska börja.. snart.. =)

har gjort god blåbärssmoothie och en lasange står i ugnen.. mmm.. synd bara att jag inte kan äta den idag.. gör för ont i halsen.. får bara i mig flytande saker.. =( men ja ska frysa in så ja har lite lunchlådor!

Inga kommentarer: