lördag, mars 29, 2008

Lördag

god morgon mina kära vänner å bekanta sa han som inga hade!
(humor på hög nivå såhär på helgen)

då var det lördag. har skjutsat herr sambo till jobbet, sen har jag ätit frukost, diskat, pluggat pyttelite å nu sitter jag här med en kopp kaffe å har precis kollat på säsongens sista avsnitt av Dirty Sexy Money! ytterligare en bra serie.. kommer nog snart att börja visas i Sverige om ja inte minns fel.. gud vad smidigt det är att kunna ladda hem allt å plöja igenom.. istället för att vänta en hel vecka på nästa avsnitt. å sverige som bara sänder halva säsonger.. värdelöst.
så för er som inte redan gjort det ladda hem å plöj igenom:
Dirty Sexy Money.. å för den delen även:
Cashmere Mafia å
Gossip Girl å
Dexter!

igår blev det väldigt lungt.. laga mat.. kött å potäter.. sen skrev jag det sista på portfolion. känner att jag inte har nått mer att skriva.. skickat den för kamratrespons.. sen ska vi träffas några kompisar på måndag å diskutera.. skriva dit lite mer om det behövs.. sen redovisning på fredag, sen ska jag aldrig mer tänka på den jävla portfolion!
gick å la oss tidigt.. så trötta båda två.. somnade väl innan klockan var elva =) men det var välbehövligt!

ikväll kommer bästa anna å hennes kalle hit. ska bli trevligt.. lutar åt sushi å film kanske.. å förmodligen ett å annat glas vin =)

Inga kommentarer: