lördag, mars 01, 2008

Mars mars måne..

jag kan lura dig ända till skåne (förutom min VIP som redan bor där =))

I går blev det party! Förfest hos Sara, mycket trevligt trots all jävla schlager-musik! hehe.. men ja kunde lägga över låtar från min mobil så jag fick lyssna på lite riktig musik.. fast det byttes lika fort igen.. =) sen var det dags för utgång.. hade först tänkt kåren, men eftersom kåren är tråkig å inte alla var studenter begav vi oss mot stan.. fick splittra på oss för alla ville inte till samma ställe.. men jag, hanna å emma gick till underground där Syconaut spela.. riktigt bra! var duktig å gick hem vi ett eftersom ja lovat å skjutsa herr sambo till jobbet (ta körkort nån gång!)
tog ett lååångt bad å sen lagade herr sambo god kyckling å nu ligger vi i soffan.. kommer nog stanna här resten av lördan. perfekt.
Tack för en toppenkväll flickor!

1 kommentar:

Anonym sa...

=) Så roligt att alla ni kunde komma. Toppen tjejer är ni allesammans!