fredag, mars 07, 2008

TGIF

äntligen fredag!! vart i skolan mellan 10 - 14.. gick bra.. föreläsning å seminare..
känner mig dock så osäker på hur jag vill göra bara.. trivs jätte bra med att gå i skolan å de kompisar jag träffat! Men jag tror inte att lärare är rätt för mig.. är kul att vara ute i skolan, men jag känner inte att det är det jag vill jobba med.. känner mig så kluven.. vad ska jag göra annars? Vill ha ett jobb som jag trivs med.. å tänk om jag inte får något jobb?

ska jobba nästa vecka å veckan efter det.. kontorsjobb på länsstyrelsen i skara.. blir nog kul!
så jag missar lite i skolan.. men men.. det ordnar sig säkert.

nej, nu ska jag snart iväg å hämta herr sambo.. så han kan laga lite mat till mig =)
sen får vi se vad som händer ikväll.. har lite å välja på, men just nu känner jag mest för att ligga hemma i soffan.. så trött jämt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det någon epedemi som går nu? Alla verkar vilja hoppa av skolan nu.