söndag, mars 30, 2008

Sushi

Igår begav vi oss till Kalle (å snart även annas) för sushi, vin å trevligt sällskap! å så blev det med =) Linus kom förbi en sväng med..

idag har jag å anna som sagt vart ute å promenerat.. jobbigt.. =) sen har jag haft ångest för min ekonomi.. fyyy.. köpt biljetter till Sweden Rock!! ska bli sååå kul! men nu är det 0 på kontot.. kommer få låna pengar av mina föräldrar den här månaden.. det känns inte alls bra.. har aldrig behövt göra det förrut.. men men.. nästa månad får jag ju pengar för sj-jobbet, länsstyrelsen och vikariatet.. det känns bra iaf!

nej nu ska jag slappa lite.. trök-praktik imorrn.. å så ska det komma en å kolla på mig när ja ska ha lektion.. usch å fy.. men det går säkert bra. bara att ja ska ha en mattelektion, hoppas ingen behöver hjälp..

Inga kommentarer: