torsdag, oktober 16, 2008

bajs

känns lite bajs just nu.. inte jobbat varken igår eller idag.. visst, jag visste väl om att jag inte skulle få jobba varenda dag då man är timanställd.. men det känns ändå skit när man får va hemma. självklart gött å va ledig då man verkligen jobbat hela sommaren, men det är inte kul å inte få pengar.. vart på arbetsförmedlingen, 1000 jävla papper som ska skickas fram å tillbaka till a-kassan innan man får reda på nått.. men men.. får hoppas det blir jobb i nästa vecka.. säger att i november går produktionen upp igen så då blir det väl mer..

annars igår var jag på en liten oplanerad arbetsintervju =), fikade med min kära mor sen var lars, mari, martin å silje här.. åt tacopaj å planerade 30-års present.. trevligt.

idag har jag, silje å mari vart iväg å grejjat lite mer med presenten.. spännande spännande =)
hade tänkt att hälsa på min anna nu, men jag blev skettrött å sambon var på myshumör så det var väl bäst att passa på å va hemma lite =)

Inga kommentarer: