onsdag, oktober 29, 2008

Tidsfördriv..

Stulit ifrån Maria

Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Mina svar:

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Okej okej, ses imorgon.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Hello! jag sover hos mamma inatt så att du vet.

3. Vilket sms blev du mest berörd av? Markus och Johanna tackar för din röst.

4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Köpte dem i ullared =)

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Det minns hon =)

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? And i love you lika a alkoholic loves brännvin special.

7. Vad vill du höra mest av allt? Älskar dig me gumman min

8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? Hej rockstjärnarna, vad bra ni var i fredags!

9. Din romantiska replik? Jag kan nog inte förrän efter 4, men ni kan åka tidigare om ni vill.

10. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Idag har jag varit ett äkta fan och sportat körsbärsfettera på arkitektskolan.

Inga kommentarer: