måndag, oktober 20, 2008

Måndag

så.. nu kan man nästan säga att det blev helg igen. ska inte jobba imorrn, behövde ingen extrapersonal. skit skit skit! känns inte alls bra.. vill inte bara gå hemma.. speciellt inte utan pengar! skickat papper fram å tillbaka till a-kassan. har fått hem kassakort nu så jag får väl fylla i å skicka in å se vad som händer.. usch.. har alltid vart så bortskämd.. har aldrig behövt söka jobb förrut.. alltid nästan fått jobb kastade på mig.. förra sommaren fick jag lixom 3 jobberbjudanden på samma gång.. å nu står man här med en jävla timanställning!! å det blir ju ingen bra stämning på jobbet eftersom det inte bara jag som är i denna situation... fan.

vet inte vad jag ska göra med mitt liv.. vill börja plugga igen.. trivdes som fan med det.. men till vad.. är rätt inne på en grejj.. men inte 100%.. å jag är så trött.. orkar knappt hålla ögonen öppna.. nej, kaffe!!

sååå.. nu känns det lite bättre =)
helgen har vart bra. lugn å skön.. i fredags lekta jag med anna hela dagen.. det var trevligt! inte ofta man bara umgås.. brukar ju alltid göra nått typ, festa, träna osv.. men vi var på stan, sydde, åt sushi å såg på film!
å i lördags myste jag med sambon.
söndagen bjöd på rep med fettera! var roligt.. har även börjat repa in en liten överraskning till spelningen den 31e!

nej, nu ringde anna.. svepa kaffet å ge mig iväg =)

Inga kommentarer: