tisdag, oktober 07, 2008

Sova..

jag är så trött.. jag vill bara sova.. känns som man aldrig får sova ut.. upp 05.15 varje dag.. å tyvärr kommer jag aldrig isäng såpass tidigt att ja får mina 8 timmar.. å sen får jag ofta köra calle till jobbet på lördagar eftersom det inte går några bra bussar.. fast det brukar inte va förrän vid 10 så det är inte såå jobbigt, men ändå! sen är det inte helt ovanligt att man går ut på lördagen.. å även om man sover länge på söndan.. hur bra sömn är det? så ligger man i soffan hela dagen å då är det skitsvårt att somna å så är man heeeelt död när klockan ringer på måndag! å sen lika dant nästa vecka..

så känner man sig skitosocial för att man inte orkar göra nått.. eller hinner.. är så mkt just nu.. har ångest för att jag inte hinner träffa alla jag vill.. har försökt få ihop en fika med mina x-klasskompisar som ja saknar men vi har inte lyckats på hela sommaren! helt sjukt.. jobbar ju å sen har jag å anna börjat träna.. röra på oss minst 3 ggr iveckan.. å det behövs! blir ju lite piggare iaf.. sen är det repen.. det tar tid.. å sen ska man öva hemma.. å sen har vi alla vardagssysselsättningar.. discka, städa, laga mat, jävla lunchlådor.. ååå.. å matte C ska vi ens inte tala om.. jag skäms för jag har ens inte hunnit räkna nått..

men jag å anna pratade om det igår.. vi måste ta bort alla MÅSTEN! å jag vet att efter spelningen (på fredag!!! hjälp) kommer lite av stressen försvinna iaf.. men ändå..

jag vill bara sova

Inga kommentarer: