fredag, september 17, 2010

helg!

ojoj.. känns som jag inte har så mkt att blogga om.. mest för att jag inte gör så mkt. speciellt den här veckan. då är det bara vakna, frukost, gymmet, dusch, mat, jobb, sova... inte för att jag har så mkt att skriva om annars heller. "-idag har jag.. blabla.." nån som ens tycker det är kul att läsa?

men idag har jag iaf gjort lite kul! började med att jag vaknade innan klockan ringde, 07.10 på min LEDIGA dag.. svepte en shake och stack till gymmet. ett pass, funktionell träning med pilatesboll, och frukost på gymmet med lena. det var trevligt!
hem och duscha, luncha och strosa runt på stan med mina underbara vänner Anna, Lena å Johanna! <3

nu slappar jag i soffan.. får se vad kvällen har att erbjuda.

1 kommentar:

fiaelia sa...

bästa fredagen! hoppas kvällen blev kalas!