måndag, september 06, 2010

Tröttisdag!

som oftast måndagen efter kvällsveckan blir det inte många timmars sömn.. svårt att efter att jobbat sent en vecka, ställa om sig till att gå upp 04.45.. men ändå. jag överlever. gäller bara att hålla igång! vilket jag inte gjorde idag.. hehe.
kom hem. åt, la mig i soffan med datorn i knät. hade lite städ och garderobsrensningsplaner men det sket sig.. kröp istället ner i sängen och låg å slumrade och myste med min älskade sambo istället. det måste man faktiskt få göra ibland. skita i alla löjliga måsten å skit.

ryckte upp mig vid sex tiden och stack till gymmet. Functional Moves stod på schemat! så kul å bra träning. Linnet var helt dyngsurt, riktigt bra pass idag!!

sen har jag kollat på biggest loser sverige, hehe.. nu ska jag nog snart sova igen. bara att jag har piggnat till nu.. typiskt. men jag blir nog trött snart. imorrn blire promenix med bästa anna!

Inga kommentarer: