onsdag, september 08, 2010

Sova?

Sovit dåligt å vart dödstrött i två dar. Natten mellan tisdag å onsdag var hemsk. Somna vid halv fyra typ.. lite för sent när man ska upp kvart i fem.. var ute på promenad med Anna, skönt både med promenad å lite tid med min vän! Somna vid 9 igår. Så skönt! Sova igen lite så Jag vart pigg idag.. tyvärr fortfarande.. hade som vanligt planerat att få massa gjort som städning å rensning av garderober.. men som vanligt kom saker i mellan. Ola kom å drack kaffe, sen var det dags för RPM, spinning, sen dog jag lite av utmattning, åt å sen kom Johan å Lena förbi en liten sväng. Kollade på ett sopranos avsnitt med min karl å sen var det dags för sängen. Får göra sakerna en annan dag. När jag Har tid. Lr lust. Hehe. Nu måste jag verkligen försöka bli trött. Klockan ringer om 5,5 Tim. Härligt!

Inga kommentarer: