söndag, september 19, 2010

söndag

orkar inte skriva egentligen.. mår lite konstigt. känner mig tung både i huvudet och kroppen. usch! hoppas verkligen inte det är nån förkylning på gång, har jag varken tid eller lust med!! har ätit vitlök å cvitaminer och drack precis en liten whiskey.. hoppas skrämma iväg vad det nu är som tynger kroppen!

vart en bra helg! fredagen har jag redan skrivit om, avslutades med säsongens sista true blood avsnitt i soffan med min karl, igår var vi och kollade på när Asta Kask spelade, manifestation mot alliansen (vilka jag tyvärr tror kommer sitta kvar..).

drack bara två glas vin igår så jag vaknade utvilad, skönt! idag har vi vart och röstat, jag har vart på gymmet, började städa här lite på eftermiddagen och sen blev min kropp trött.. legat och slumrat lite, slösurfat.. men jag ska nog ta en ipren och försöka sova nu. förhoppningsvis mår jag bättre imorrn när klockan ringer 04.45!

Inga kommentarer: