tisdag, april 05, 2011

Bena?

Alltså jag förstår verkligen inte hur svårt frisörer har för att göra bena! Alltså jag har nästan alltid sidbena. Håret lägger sig nästan automatiskt i benan.. men på riktigt så tror jag aldrig en frisör klarat av det. Haha. Som idag var jag å klippte mig. Innan frågade hon hur jag ville göra med luggen å sånt å sen efter tvätt (och hårbottenmassage... ååååå) så frågade hon om jag brukar ha benan på vänster sida. Ja. Ser det ut som min bena? Haha (inget emot klippningen alltså, bara lite komiskt med benan. Är ju inte första gången precis)

Annars har jag tränat axlar och activio. Grymt jobbigt och skoj var det! Nu ska jag kolla klart på Big brother å sen skynda mig å sova!

Å just det. Imorrn stänger den av vattnet i huset. Får bli utemat å passa på å bajsa på jobbet :)

Inga kommentarer: