lördag, april 16, 2011

Lördag!

lördag och sol! och snart blire lite partaj. jag ska skåla i skumpa för nya jobbet, hihi
ja.. de två första dagarna på jobbet har gått bra! eller vi ska ha utbildning i 4 dagar till. mkt och ta in! men jag känner redan nu att jag kommer älska mitt nya jobb! (och alla pengar jag kommer tjäna!!) å ett roligt gäng är vi (12 st från bemanning) så det känns jättebra! är dagtid nästa vecka oxå, sen får vi se vilket skift man hamnar på!

i onsdags firade vi den här lilla filuren som fyllde 17! oj vad tiden går, haha

och däcken skulle ju va bytta igår kom jag på! så det var bara att sticka till Hjo och lämna bilnycklarna till Pappa. hehe. och världens bästa pappa som han är damsög och tvättade han min lilla pärla oxå! <3
om jag hjälpte till? näe, jag tog ett kort istället.

Inga kommentarer: