tisdag, april 12, 2011

Så. Himla. Glad!!

ungefär såhär glad är jag nu! :)

för.... på torsdag börjar jag på Volvo!! woop woop!! så jävla gött!! å jag är sååååå glad.
Hej då Inflight!! (säger inget så har jag inget sagt gällande det företaget..)
vet inte så mkt än mer än att det är 4-skift och fram till mitten av juli till en början med. är ju via bemanning. å att det känns förjävla gött!!
var på intervju i torsdags å igår fick jag göra ett drogtest (det var nått nytt, haha) å idag blev jag erbjuden jobb! :) :)

innan jag blev så superglad var jag ledig och var nervös och väntade telefonsamtal.. så jag började dagen med en löptur i solen. skönt!

sen hem och åt frukost och stack till gymmet. hehe.

sen städade jag, lagade mat, tvättade.. sen fick jag äntligen samtal att jag fått jobbet! weeee
då gick jag till stan å köpte alkohol å nya örhängen, haha

å nu har jag firat med ett svettigt Activiopass! :)

6 kommentarer:

sandra sa...

Wohooo!!! GRATTIS!
Fasen va skönt för dig! =)
Kram

Hanna sa...

tack! :)

Skolgatan sa...

Grattis,lite bättre lön än tuben:)!

Och vilken träningsdag!

fiaelia sa...

HURRA! toppdag! herrejävlar så roligt med sådana! plus att Volvo-kläderna säkert är hetare än Tubens. ser fram emot dagens outfit! fortsätt fira nu!

Hanna sa...

tack!! ja såna dagar är underbara! :)

å jag hoppas verkligen på både bättre lön och hetare arbetskläder, hehe
nu ska jag gå och skriva kontrakt!

Mormor sa...

Jättestort GRATTIS! Volvo är inte fel lönemässigt sett, å avståndet till jobbet är inte dumt det heller. Än en gång GRATTIS! Fira på du bara, det är du värd (det gjorde jag också när jag fick nytt jobb).