söndag, april 24, 2011

dålig bloggperiod..

nån mer än jag som hellre är ute i solen än sitter vid datorn och läser/skriver bloggar? ;)
lite vad jag har gjort sen sist då..

grillat egna kycklingburgare på balkongen..

svettats i bikini på balkongen..

grillpremiär i fredags! satt ute och drack vin i det fina vädret tills det blev kallt, då fortsatte vi hemma hos lars. sen gick jag vidare och mötte upp Hanna och Sandra som jag inte träffat på jättelänge! satt och pratade och sen vidare till Glädje! Riktigt rolig kväll!


jag har även sprungit en del och blivit supernöjd med mina resultat!


suttit på uteservering (och inne) och druckit vin med Johanna..

och förra helgen drack vi lite vin här..



ja det var väl det. njutit av påskledigheten! idag har jag sprungit, suttit på balkongen, druckit kaffe i solen på uteservering med Anna, Johanna och Mari, grillat på balkongen med min karl..

borde verkligen städa å tvätta och allt sånt, men det tar vi en annan dag. vill passa på att njuta av det fina vädret och ledigheten! för snart är det dags, utbildningen klar och på tisdag drar jobbet igång på allvar! :)

Inga kommentarer: