torsdag, maj 05, 2011

att göra..

känner så väl igen mig i ett inlägg om listor som Fia skrev. Extra mycket den här veckan. Jag gillar att skriva upp saker som jag ska/vill göra när tid och energi finns, och precis som Fia gör jag små rutor att kryssa i när sakerna är utförda. men det blir ju aldrig så många kryss.. har en låång lista där jag skrivit upp saker jag ska passa på att göra nu när jag är ledig! det är redan torsdag kväll och jag kan räkna på en hand sakerna jag gjort. haha. mkt grejer som putsa fönster och sånt.. men det kan vänta ;)

men idag har jag iaf fått en hel del gjort. tränat, vart på systemet, handlat klänning på hm, gjort matlåtor, städat badrumsskåp, färgat ögonfransar å bryn, ångrat mig å vart å lämnat tillbaka klänning.. som sagt. allt annat än dammsugning, putsa fönster och sånt. men det försvinner ju inte så det kan jag skjuta på ett tag till.

1 kommentar:

fiaelia sa...

bra där! en hel drös med kryss ju!

/intehellerkryssatiputsafönstrenrutan_79