måndag, maj 02, 2011

nya tag!

förra veckan var ingen bra vecka. tränings och kostmässigt. min pollenallergi slog ut mig totalt! supersnuvig, trött och tung i huvudet (tänk en jätteförkylning fast minus feber och halsont). och på det första riktiga jobbveckan, med allt nytt och ta in. ni kan förstå hur trött jag var på eftermiddagen/kvällen.. helt utslagen och orkade varken bry mig om träning eller bra mat.. men nu är jag inne i jobbet och allergin är nästan helt bra nu så nu är det träning och bra kost som gäller igen! ;)

men det satte sina spår.. det kändes på min löprunda i morse. tungt och motvind. därav mitt vackra ansiktsuttryck, haha.

har inte skrivit så mkt om jobbet, men som sagt, hade utbildning först, sen i tisdags började vi jobba på riktigt. jag hamnade på den avdelning jag hade önskat (inre montering diesel) och jag trivs jättebra redan!
jättebra folk på skiftet och jobbet har jag kommit in i försvånansvärt snabbt. har fått massa beröm av min handledare och andra! hihi. känns verkligen såå himla bra!! som att jag äntligen hittat rätt så att säga!! :)

nu ska jag till gymmet! :)

Inga kommentarer: