tisdag, maj 24, 2011

svett!



länge sen en egobild kände jag. blir inte snyggare än såhär. okej, kunde vart mindre suddig, men ooorka :)

körde spinning idag. länge sen nu! kul! å svettigt! luftkonditioneringen funkade inte, plus fullsatt spinningsal. pust!

dagtid denna vecka. plus helg. whoho.... sen är det ledig vecka och det är WHOHO!!! :)

känner att jag inte är så strukturerad gällande träning och kost känner jag. eller jag tränar och äter bra. fast inte så regelbundet å som jag vill.. inte så strukturerat som jag vill ha det. inte riktigt kommit in i hur jag ska lägga upp träning och mat när jag skiftar så. är ju en vecka natt, en kväll, en dag och en helg med 12&13 timmarspass å sen ledig vecka. känner att det är nog rätt viktigt för mig att jag sköter sömn, kost och träning för att orka skifta så. får kika på det!

ska försöka lägga upp lite bilder från den roliga helgen oxå! snart..... hehe

Inga kommentarer: