fredag, maj 20, 2011

för ett tag sen..

eftersom jag blivit dålig på att fota och därmed dålig på att tömma kameran fick jag tummen ur för en stund sen..

för några veckor sen var fia och otis och hälsade på.. åt sushi å slappade..

sen förra helgen blev det vin och Captain Morgan för hela slanten :) (eller inga pengar eftersom jocke bjöd, haha)




annars har det inte blivit mycket intressant gjort denna vecka. jobbat kväll och sovit förlänge på morgonen så det har inte blivit så mkt mer än träning å matlagning. jo kaffe hos anna och hälsat på mamma :)

å nu är det snart dags för jobb igen. fredagkväll. whohooo..... tur att jag verkligen gillar mitt jobb, annars hade det vart lite mer ångest ;)

å imorrn ska jag till göteborg med bandet! Femkamp på Liseberg och mat och dryck, ska bli superkul!! (+ att jag fyller år ;))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett riktigt varmt GRATTIS i efterskott! Hoppas att dagen i Göeborg blev superbra!

Hanna sa...

tack anonym! :)