torsdag, januari 10, 2008

bra dag!


var på skolan å hämtade ut ett arbete.. har vart orolig för det.. tyckte det var svårt å trodde aldrig ja skulle bli godkänd.. men tydligen är jag bättre än vad jag tror! =) *pustar ut*

sen åkte jag till stan för att göra ett ärende och en snäll man erbjuder mig sin parkeringsbiljett, å inte nog med det hittade jag en fin klänning för 49,50:- (jag vet, jag har inte råd egentligen men..) bra dag än så länge.


nu ska jag städa lite och försöka läsa lite i tid för min nästa kurs som börjar den 16:e.. är ju ledig tills dess så man kanske skulle försöka ta vara på tiden lite.

sen ikväll ska jag dansa! haha.. nej men de skulle börja med nått danspass på friskis så jag tänkte testa. jag som annars säger som uggla: "jag dansar aldrig nykter.."

Inga kommentarer: