fredag, januari 18, 2008

Trött!

usch.. kunde inte sova igår.. gick faktiskt å la mig vid tolv.. trött men kunde inte sova.. ni vet hur det är när man bara ligger å vänder å vrider sig, kollar på klockan och räknar timmarna tills jag ska gå upp..

så mkt som snurrar i mitt huvud.. kan inte koppla bort.. lägenhetstankar.. sen skolan.. verkar bli en jobbig kurs.. fick massa ideer till nästa tatuering så ja var tvungen att gå upp å måla (å ni som känner mig vet att jag kan inte ens rita en streckgubbe, så det var totalt slöseri med tid) ska försöka förklara bilderna jag har i huvudet för marcus imorrn så får han måla.. blir nog bättre så =) haft panik för böckerna oxå.. beställt böcker till kurserna som inte kommit än.. ska ha läst en massa till seminariumet nästa vecka.. känner lite panik.. men jag hade fått mail om att det var ivägskickat så dom borde väl va här idag eller imorrn hoppas jag.

nej, dricka upp kaffet å bege mig till skolan!

Inga kommentarer: