onsdag, januari 23, 2008

Onsdag

happ.. ytterligare en dag går mot sitt slut.. vad dramatisk jag lät =)

vart i skolan idag.. först föreläsning å sen seminarie med våra nya grupper, kommer nog funka bra, skönt!
känner mig lite osäker på allt bara.. eller jag tycker det är jätte kul att plugga, men jag gillar inte praktiken.. tycker inte det är kul för fem öre å va ute i skolan.. känns som om det är nått som är fel.. blir lite osäker på om ja verkligen vill bli lärare.. är ju som sagt i en 4a, å jag vet ju att jag absolut inte vill jobba med så små barn.. har försökt men får inte byta praktikplats. känns så ovärt å va i en 4a när jag vet att jag absolut inte vill jobba med det.. men men.. får väl se vad som händer..

har lagt lägenhetsköpandet på is ett tag.. var ju å prata med banken å allt var lungt med lån å så å hon hjälpte oss att lägga upp en budget med hur mycket man måste betala på lånet i månaden osv.. å det blev tyvärr för dyrt. eller det funkar ju men hur kul är det att lägga alla pengar på hyra?? men som sagt, trivs så bra i vår lägenhet vi har nu så..

Inga kommentarer: