onsdag, januari 02, 2008

ledig dag..

inte gjort mycket ansträngande idag.. skjutsade calle till jobbet å sen tog jag en promenad.. lagade mat och kollade på film.. gick till stan å gjorde lite ärenden.. städat lite å hämtat calle..
ja det var väl min dag..

har sån pengaångest så de skriker om det.. usch! pengarna bara rinner iväg! så mkt utgifter ja inte räknat med.. trodde jag äntligen hade betalat allt så kommer terminsavgift på 250:-, årsavgift från ica banken (som jag ska avsluta) 250:- och som inte det vore nog, parkeringsböter på 600:-! ska ringa till polisen å höra imorrn.. har stått på samma ställe sen vi flytta hit.. sen står det att jag står på fel sida av vägen enligt datumparkeringsbestämmelser. men det finns ju inte en enda skylt i närhete, nur fan ska man veta då?? och det är alltid fullt med bilar där jag står.. såg att de andra bilarna oxå hade fått.. ååååå.. blir så trött på allt!!

Inga kommentarer: