måndag, januari 28, 2008

måndagsångest

då var det måndag igen.. ny vecka nya tag. har redan vart på gymmet, å snart ska jag försöka plugga lite.. ååå.. känner bara ångest för allt just nu.. allt känns skit. vet inte vad jag vill med mitt liv..

var en trevlig kväll i lördags förresten.. jag å maria åkte bort till jonas (å andreas) där han bjöd på tacopaj.. mm.. drack vin å tjöta å sen vidare till bogrens.. var där rätt tidigt så man kunde sitta å ta en öl innan de höjde musiken å alla fyllisar kom dit.. fy fan, gillar verkligen inte bogrens! hade inte jag haft gratis inträde tack vare mitt csn-kort hade jag inte gått dit. men det var trevligt sällskap iaf. träffa även tre tjejer från gamla jobbet, det var jätte roligt!

mötte upp med sambon å drog oss hemåt vid ett-tiden, skönt.

igår gjorde vi inte mkt.. låg å kolla på film å åt mat.. ja, det var väl det =)

Inga kommentarer: