tisdag, november 04, 2008

en till dag snart slut..

ja.. det var denna dagen det..
vart på ett totalt ovärt möte på arbetsförmedlingen.. vart hos anna å druckit kaffe.. å hon ska snart till usa.. kommer bli tomt här hemma =(

sen har jag tvättat å städat.. ringt cp a-kassan igen.. de har ju fan inte koll på nått.. skickar tillbaka papper för komplettering.. ringer å frågar exakt vad jag ska komplettera å då säger de att det inte är nått som behöver kompletteras utan att det ser okej ut.. jävla fan.. jag ska oxå börja jobba på akassan.. de lär ju bara sitta å hitta på nya sätt att jävlas med folk!

gick även ut å gick en promenad i mörkret å dimman.. måste leta fram mina reflexer.. kände på mig att jag inte syndes så bra.. kanske bekräftades av att några bilister både tutade å blinkade på mig.. oooops =)

Inga kommentarer: