tisdag, november 18, 2008

Fan oxå!!

jag trivs inte alls på mitt nya jobb.. fan fan fan! var inte alls som jag tänkt mig å chefen.. ja det ska vi inte prata om.. humörsvängningar som heter duga! ena sekunden svär han och sparkar på saker för minsta lilla, nästa ger han high five å är hur glad som helst.. jag vill inte.. behöva gå omkring å va rädd för att han ska få ett vansinnesutbrott.. känns inte alls bra.. usch.. ska snart dit å jag har riktigt ont i magen.. sparkade ju å svor igår för en pyttepytteliten skitsak.. tänk om man verkligen gör nått fel då?? fan.. å man som ska va glad för att man har fått ett jobb i dessa tider.. men är det värt om man ska må dåligt varje dag?? fan.. jag vet inte hur jag ska göra.. har inte skrivit på några papper än.. får väl kanske vänta med det ett tag..

nej, bäst å åka till jobbet!! =(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men gumman, usch vad jobbigt att det känns så. Hoppas att det blir bättre! Kram

Anonym sa...

Nej men gumman! Det var ju inte bra! Du får väl se hur de blir då... Massa Love!!

Anonym sa...

Om du redan känner att du inte trivs p.g.a. chefen så kommer det nog inte bli bättre framöver heller... trust me, been there...