fredag, november 21, 2008

uuunderbart!


efter allt tyckte jag att jag hade förtjänat massage! nej, men fick ett presentkort av svärfar förra julen på billingehus spa som snart gick ut, var ju tvungen att utnyttja!! 50 minuters aromamassage.. såååååå skönt!!

känner att jag bara skrivit om jobb de senaste dagarna.. men behövde skriva av mig.. men nu är det sluttjatat! ringde till honom igår å tackade nej till jobbet. kändes jätte bra. å ska jobba i tibro idag med så det känns oxå bra =)

var förresten å lunchade med min kära vän hanna häromdan. var jätte trevligt! så tråkigt att vi inte lyckas få ihop det oftare.. från att typ träffats varje dag i alla år tills nu, ca var 3e månad.. inte bra, inte bra.. det får det va bättring på!! synd bara att båda är så upptagna =)

å snart är det helg. vad skönt! får se vad som händer.. inget planerat å det känns hur skönt som helst. eller ja, rep på söndag! ska bli roligt, har ju 3 nya låtar på g!

Inga kommentarer: