onsdag, april 23, 2008

1000 tankar..

så jobbit.. har 1000 saker i huvudet.. sover dåligt, ligger å grubblar.. trött på dagarna.. vad ska jag göra med mitt liv?

testet idag gick bra.., tror jag iaf. tog 3 timmar.. lite olika delar som problemlösning, ordkunskap osv.. men det var många som testades.. är väl inte så stor chans att man får jobb..

men har ju en till intervju imorrn.. det lät rätt positivt.. tror det är roligare jobb, känner mkt folk där.. men då får jag pendla till tibro.. inte så kul.. speciellt inte eftersom svärfar vill ha tillbaka bilen snart.. =/ jobbigt med buss.. å inte råd med bil.. måste ju ha ett jobb först.. ååå.. vet förhoppningsvis mer imorrn.

tatuerade mig oxå.. skitsnyggt tycker jag.. ont som satan som vanligt.. inte riktigt klar.. kanske blir ännu större framöver.. ner på lööört kanske. men det blir om jag får jobb å tjänar lite pengar då.

har bestämt mig för att hoppa av skolan. lr jag ska gå klart den här terminen.. sen ska jag inte fortsätta i höst. punkt. se vad som händer med mitt liv.. så jobbigt att veta nått!

nej sluttjatat. imorrn är jag ledig, skönt! bara intervjun vid 13. se om jag kan springa lite imorrn.. gör så ont att ha kläder på tatueringen.. haha. skyll dig själv hanna!

Inga kommentarer: