söndag, april 20, 2008

Fredag












Hade planerat att det skulle bli en lugn dag.. skola å sen soffa.. det gick sådär.
Var i skolan.. föreläsning på morgonen, sen på lunchen tyckte vi att det var så härligt väder så vi skippa eftermiddans föreläsning å köpte glass å satt i solen å njöt.. såå härligt! tänk vad lite sol kan göra!
sen var jag ute och sprang (!!!) eller ja.. så gott det gick.. var inte såå fruktansvärt jobbigt.. eller.. jo. men det kändes rätt bra efteråt. ska fan komma igång med det! sen flyttar ju min anna hit snart å då jävlar ska tränas! beach 2008 here we come! =)

efter det åkte jag å hämta calle, och maria ringde å var i stan så jag stressa iväg å tog en fika med henne.. trevligt.
sen kom jag hem.. calle å martin skulle spela tvspel.. han tog även med sig sin flickvän silje.. å maria å mårten hängde oxå med.. å lilla rasmus.. han e såå söt! när rasmus somnat å grabbarna spelade sitt spel tyckte vi att det skulle va gott med ett glas vin.. 2 flaskor senare blev grabbarna trötta på vårt tjejsnack å ville åka hem.. haha.. blev en riktigt trevlig kväll! glömde dock att fota..

Inga kommentarer: