onsdag, april 23, 2008

lite emellan..

så.. hemma å äter lite.. vart i skolan idag.. skulle va mellan 8-12 men vi jobba på bra så vi var klara runt tio.. satt å tjöta en stund.. sen åkte jag till willys å handla några saker å sen hem för middag..

ska snart i väg på det där testet.. lite nervös.. usch =) hoppas det går bra. vill ju gärna få reda på något idag.. ska ju på en annan intervju imorrn.. lr jag får nog det jobbet om jag vill.. men jag vill ju helst ha det jag ska till idag! å det känns ju dumt att tacka ner till det andra om det inte blir nått.. å även dumt att tacka ja till det och sen blir det nått med det andra.. förstår ni vad ja menar? vill inte skriva ut vart jag ska osv.. hade inte tänkt att prata nått om det men.. vill inte få upp falska förhoppningar å hålla på att prata om det om det inte blir nått.. jaja.. blabla.. bara å hålla tummarna =)

nej, fräscha till mig lite å sen dra.. tatuera mig lite efteråt oxå.. kulkul.. lr inte

Inga kommentarer: