onsdag, april 09, 2008

jag vill oxå..

"kunna springa". Jag har försökt hela mitt liv men det går inte.. jag skulle vilja ha det som vana att man sticker ut och springer varje dag, när något är jobbigt, bara ge sig ut och springa och skingra tankarna.. det ska va så skönt säger de som vet.

men det är det fan inte! jag hatar att springa.. är det värsta som finns! så fruktansvärt jobbigt så det finns inte ens! försökte lite häromdan.. kom typ 10 meter sen dog jag nästan. aldrig mer lixom.
fast jag skule ju vilja.. kanske kan prova 15 meter nästa gång.. fast då finns ju risken att jag dör på riktigt..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du äntligen läst min blogg! :) Jag har börjat kommentera lite men det tar ju skitlångtid att hålla koll på allas bloggar och om man får några svar och sådär.

Jag tycker också att det är lite jobbigt att jag inte tycker att det är kul eller bra att springa. Jag gör verkligen vad jag kan för att gilla det men det går bara inte. Man måste hitta på något annat när man springer. Jaga en boll eller fly från något. Då går det an åtminstone.

Anonym sa...

nej livet e fasen svårt ibland, men du pluggar ju i alla fall - det är ju ett steg mot något!
:]

Anonym sa...

nej livet e fasen svårt ibland, men du pluggar ju i alla fall - det är ju ett steg mot något!
:]

Anonym sa...

gilar inte heller att springa. Jag har lätt för det men tycker att det är skit tråkigt.
Springa på löpband är lättare..