onsdag, april 16, 2008

Kurs

såå.. dags att uppdatera sig. kurs måndag-tisdag i bollebygd. det var okej.. så jäkla trötta bara. Var jag calle å anna från flügger i Tibro.. kändes rätt onödigt egentligen för min del eftersom jag inte jobbar där så mkt.. men gratis hotellövernattning med älsklingen å gratis mat tackar man ju inte nej till.. inte jag iaf =) världens godaste mat åt vi oxå.. på en grekisk restaurang i Borås.. mmmmmmmmmm...

idag har jag haft praktik.. gick rätt fort.. sökt lite jobb oxå.. ska tillbaka på en andra träff på tisdag *ler* mer säger jag inte. bara att hålla tummarna.. sökt ett till jobb som oxå lät positivt.. den som lever får se.

bara en dag praktik klar.. sen är jag fri!! eller ja.. sätta igång på allvar med B-uppsatsen bara.. suck..

1 kommentar:

Anonym sa...

fan oxå har ju glömt å säga till...vi skulle ju säga till när det hände nåt sköj i borre....ånu ska päff å dom spela på swing imöra kom hit om ni kan vore sköj!!!!//Totta