torsdag, april 24, 2008

nervös..

sitter här på PK färg å kollar på när Calle jobbar.. eller jag skulle va snäll å skjutsa honom till jobbet, skulle ju hit igen vid 13 på min intervju så jag sitter här inne på kontoret med min kära dator å skriver på min B-uppsats å är nervös.

Ska höra av sig under dagen från jobbet jag var på igår.. hoppas att de gör de innan min intervju klockan 13.. åå.. måste det alltid va allt på en gång? alltid så.. samma med killar, läxor jobb.. går en period när det inte är nått, sen kommer allt på en gång.. varför är det så?


känns lite konstigt oxå.. för när jag bollar de olika jobben spelar det faktiskt ingen roll vilket jag får (om jag nu får nått) bara att det ena är i tibro.. jobbigt å pendla.. men jag tror att det är roligare + att jag känner massa folk som jobbar där.. jaja.. ska sluta tjata.

bara att fortsätta vänta..

Inga kommentarer: