fredag, januari 09, 2009

Fredag

då var det redan fredag.. å idag har jag vart å jobbat på Prisma! (mitt gamla jobb) blev inringd igår.. var riktigt kul faktiskt.. lr ja, jag hjälpte till i städet å det är väl inte världens roligaste, men helt okej! har inte städat på många år så.. så kul å träffa tjejerna igen!!

ärligt talat så hade jag faktiskt ångest för att komma dit idag.. vet inte varför egentligen, bra ställe å underbara jobbarkompisar.. men jag tror det var för att jag mådde så dåligt i slutet där.. jobbade ju natt en lång period.. å det tar på kroppen.. magen blir ju helt konstig + att jag fick ta sömntabletter för att kunna sova.. å att jag var ensam hela tiden.. ja.. kan ha vart därför =) men såfort jag kom in idag släppte allt. var bara roligt att komma tillbaka! hoppas på att jag blir inringd igen =)

var å fika med hanna å sara igår.. trevligt som alltid =) å sara ska snart till thailand.. inte alls avis.. inte alls!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att det gick bra på Prisma! Vet hur orolig du var. Kram Sara