söndag, januari 04, 2009

Söndag

varit en riktigt lugn å skön helg.. precis vad jag behövde!
gjorde inte mkt i fredags.. så sjukt trött.. somna vid nio typ =)
lördan var jag iväg å handlade soppor.. typ det enda jag kan äta för tillfället.. mina föräldrar kom förbi en sväng å sen blev det film å mys med älsklingen.. perfekt!

om man bortser från tandvärken som inte vill ge sig.. ringde en akuttid nu i helgen.. kunde få komma om jag ville till falköping.. men de skulle inte dra tanden.. bara ge mig smärtstillande typ.. å det var extra dyrt eftersom det var helg.. 1500:- skulle det gå på.. nej tack sa jag! då får jag stå ut till på måndag.. hoppas verkligen jag får en tid bara! å en på eftermiddagen.. när jag äntligen får jobba vill jag inte säga nej för att gå till tandläkaren.. jaja, det löser väl sig.

hade tänkt att ta en promenad men det är ju -11,4 grader ute!! då stannar jag hemma. ska springa ner till turkkiosken iofs å köpa lite yougurt så jag har nån frukost imorrn.

Inga kommentarer: