tisdag, januari 13, 2009

Trååååååkigt!!

fy fan vilken tråkig dag!! har typ inte gjort nått.. calle har vart hemma å mått dåligt.. får aldrig nått gjort när han är hemma =)

har iofs vart på komvux å anmält mig till en kurs.. handlat lite å lagat lite mat.. var faktiskt ute på en liten promenad.. sålt vår bänkdiskmaskin till ett mkt mkt bra pris!! =) folk bjöd över varandra så vi sålde den för 100 kr mindre än vi köpte den för.. inte så dumt!

sen har jag bara degat runt.. fan vad tråkigt det äääär! å alla vänner jobbar eller är upptagna med annat.. får panik på att vara arbetslös!! GE MIG ETT JOBB!!! ska iofs jobba lite natt på Prisma i helgen.. det blir spännande.. se om man kommer ihåg hur man gör =)

se om jag får tag på läraren imorrn.. lägga upp planen för kursen.. ska läsa lite på distans.. känner mig sugen på att plugga lite.. å då har jag ju lite att göra om jag blir gående här hemma.. vilket jag hoppas jag inte behöver göra i all evighet..

nu ska jag läsa lite sen sova.. inte trött men så sjukt uttråkad!! å calle är nog hemma å är sjuk imorrn med.. då kommer jag inte få nått gjort då heller.. *suck*
men jag ska försöka.. måste fan ta mig till gymmet..

Inga kommentarer: