tisdag, januari 06, 2009

skjut mig!

åå.. tandjävel!!!! fick tid hos tandläkaren efter jobbet igår.. spola tanden å grejja.. kunde inte dra ut den dels för att den var inflammerad å att jag fick komma på en akuttid. så det får jag boka en tid för när inflammationen gått ner om jag fortfarande vill.. kändes bättre igår.. kunde tillochmed äta lite normal mat på kvällen! (ätit soppa sen i fredags lixom..) men så vaknade jag nu inatt.. gör lika förbannat ont igen!! så jag har sovit skitdåligt.. å när klockan var typ 04.20 gav jag upp å gick upp..

så nu sitter jag här framför datorn med mitt kaffe.. ska ju snart iväg till jobbet.. alltid lika kul å jobba när man inte sovit ordenligt... men jag är skitglad för att jag får jobba så jag ska inte klaga.. spec. när det är röd dag=dubbelt betalt!!

1 kommentar:

Sjöstrand sa...

Nä din stackare! Ring sen gumman! PUSS