torsdag, januari 29, 2009

Torsdag!

oj.. idag har jag hunnit med en hel del!

*vart snäll å kört sambon till jobbet
*möte på helenaskolan för lite vikariat
*till högskolan å sålde lite böcker
*handlat lite mat
*historielektion på komvux
*bodystep på gymmet

nu ska jag bara krypa upp i soffan.. kanske unna mig lite glass när jag vart så duktig å tränat =)
blev lite nervös nu.. emma var snäll å fixa lite jobb till mig.. eller de behöver en vikarie till hemkunskapen på onsdag (å ev. en del framöver) hemkunskap! så jag var där å pratade lite.. tackade ja.. det känns.. sådär. jag hoppade ju av lärarutbildningen av en anledning.. men jag är glad för minsta lilla jag kan få jobba!! behöver verkligen varje lilla krona.. speciellt nu med uppkommande dubbelhyra å jävla CSN som vill ha tillbaka sina pengar..

Inga kommentarer: