tisdag, januari 27, 2009

Jordanien!

Här ska vi bo =)




Den roliga saken jag tänkt att berätta är att när min vän Johanna gick å vann stjärnor på is fick hon en resa till jordanien.. å vem ville hon ta med? MIG! weeee =)
eftersom resan och boendet är betalt kunde jag med min minimala inkomst tacka ja.. så mkt kan det väl inte kosta att sola å bada å dricka drinkar? =)
gjorde en preliminärbokning igår, så johanna ska bara ringa å säga att vi vill ha den resan, sen är det spikat å klart! gu va gött å komma ifrån den tråkiga arbetslöshetsångsten en vecka.. men jag kommer sakna min älskling massa.. mesig som jag är =)
igår var jag fortfarande trött efter lördagens bravader.. lyckades iaf diska alla miljoner glas å laga mat.. å sen var jag på gymmet! tränade bodystep.. nu måste jag ligga i när jag ska i bikini snart =)
ska plocka lite här hemma som vanligt, sen blir det nog lite kaffe hos anna!

Inga kommentarer: