söndag, mars 20, 2011

det här kändes ju kul att läsa..

Så länge måste du promenera för att förbränna

…en dubbel daim – 87 minuter

…en syltmunk – 58 minuter

…en bit rabarberpaj (utan vaniljsås) – 57 minuter

…en croissant – 43 minuter

…en muffins (170 gram) – 3 timmar och 20 minuter


å jag som precis bakat och ätit 3 kladdkakemuffins till kaffet.. haha. börjar jag promenera nu så är jag väl klar runt 3-tiden inatt. tur att jag inte räknar kalorier å sånt för nu kan jag ta en till med gott samvete! mums! :)

3 kommentarer:

fiaelia sa...

eller så sitter man bara still lite längre och förbränner den ändå? ;)

Hanna sa...

jupp, den körde jag med :)

fiaelia sa...

förresten: hos mig har du någon slags list-award att sysselsätta dig med nästa gång du vill sitta ned och förbränna en muffins eller sju!